טיולי ג'יפים בצפון    צרו עימנו קשר: טל: | 052-5398877

יום חמישי 19-04-2012 עליית הקרטר בנחל משושים ומגרש המשחקים בגשר הפקק

חדשות האתר
יום חמישי 16-05-2013
לאחר יום הולדת לג'ינג'י יצאנו לנחל ראש פינה שהתברר שהיינו עביר וללא בעיות בכלל  . שיחקנו קצת ביער ביריה וירדנו למחניים לעשות על האש .

יום חמישי 02-05-2013
חברי הקבוצה נפגשו בצומת הגומא. לאחר פיצוח קצר עלינו מעין אווזים לציר עמודי החשמל.הייתה מלחמה והיה מאתגר אבל ניצחנו !

יום חמישי 25-04-2013
הכיתה הטיפולית נפגשו בסונול קרת שמונה וחנכנו את האיסוזו החדש של חיים רייכבך שלא איכזב . לבסוף אכלנו את השקשוקה בגן הגאולוגי מעל קרית שמונה .

יום חמישי 17-01-2013
נפגשנו לטיול בוץ בתחנת הדלק ביסוד . התחלנו לטפס משטח אש 100 לכיוון מערת עלמה . בדרך שקענו וחילצנו אבל היה כיף .

יום חמישי 10-01-2013

נפגשנו לטיול שלג ברמה"ג לאחר הסופה שהייתה השבוע . נפגשנו בצומת מעיין ברוך ועלינו ל"נצח" את השלג . אבולבול קנה פרדו קצר ובדקנו לו עבירות  . לסיום ירדנו על 2 מגשי פיצה וחזרנו הבייתה מוקדם  . לתמונות מהטיול לחצו כאן

יום חמישי 22-11-2012
נפגשנו בשעה 19:30 בגליל עליון ויצאנו לאיזור מצוק רמים . לאחר כמה עליות החל לרדת גשם וניהיה מסוכן אז ירדנו לשוק והכנו שקשוקה .

יום חמישי 08-11-2012
השבוע הוחלט על טיול קצרצר באיזור יער ביריה ו"על האש" עם ניסים . היה טעים מאד

יום חמישי 01-11-2012
נפגשנו בשעה 20:30 בתחנת הדלק בצומת הגומא . פיצחנו ,שתינו ויצאנו לדרך .טיפסנו באיזור גבעת האם  . לשקשוקה ירדנו לעץ האלון בצומת חורשת טל אבל אכלנו  נקניקיות בלחמניה . היה טעים וקצר .

יום חמישי 25-10-2012
טיול גשם ראשון באיזור יער ביריה ...היה חלקלק !

יום חמישי 18-10-2012
חברי הכיתה הטיפולית נפגשו בצומת יסוד ולאחר הוראות הבטיחות יצאו לכבוש את מערות הדרוזים גשר נחל חצור ולסיום שקשוקה בכניסה לנחל דישון  .

יום חמישי 11-10-2012
נפגשנו בתחנת הדלק ביסוד ויצאנו לאיזור מערות הדרוזים ושטח אש 100 . טיפסנו גבעה והיה נחמד מאד וסיימנו בשקשוקה ברחבת הבאבא יונה .

יום חמישי 04-10-2012
נפגשנו בתחנת הדלק ביסוד ולאחר פיצוח קצר יצאנו לאיזור איילת השחר למעלה אתגרי ומאד נחמד ,משם לנקיק קצר ושקשוקה ברחבת הבאבא יונה . היה טעים ומוצלח .

יום חמישי 27-09-2012
נפגשנו עם צוות קרקל לטיול באיזור נוף כנרת.נפגשנו ביסוד ולאחר פיצוח קצר יצאנו לשטח. על השקשוקה היה אחראי הפעם שחר .
למנונות מהטיול לחצו כאן

יום חמישי 20-09-2012

השבוע חרגנו ממנהגנו והחלטנו להצטרף לצוות קרקל שארגן ארוחת בשרים בניצוחו של ניסים. עלינו למצפה חן ביער ביריה ואכלנו לשובע בזכותו של ניסים .חזרנו הביתה מוקדם בכדי להספיק למפגש גיפולוג בתל-חדיד

לתמונות הכנסו לכאן

יום חמישי 13-09-2012

נפגשנו בתחנת הדלק בגליל עליון בשעה 20:30 בצוות מצומצם של 4 רכבים . עלינו לאיזור בימת תל-חי השתעשענו בכמה עליות נחמדות ועקב בעיית הנעה של הלנד קרוזר של רונן עשינו שקשוקה אצלו בבית  .

יום חמישי 06-09-2012
נפגשנו בשעה 20:30 ביסוד בהרכב חסר והצטרפנו לצוות קרקל. שחר הוביל לעליה שמציקה לו כל בוקר אך לא הצלחנו לאתר את שלט היציאה ולכן הסתובבנו וירדו חזרה . את השקשוקה אכלנו בגשר בצומת השמורה והיה טעים .

יום חמישי 30-08-2012
נפגשנו בצומת יסוד עם ג'וי בירן ורמי גלבוע שבאו לעשות על הקבוצה כתבה בעיתון "הגה בשטח" .וכמובן שלקחנו אותם לאנטנה .היה עיכוב קטן בחילוץ הניסן של ירון ומשם המשכנו לנקיק. את השקשוקה אכלנו במצפה יער ביריה . הכתבה תפורסם בחודש הבא .
אז בינתיים לתמונות מהטיול לחצו כאן

יום חמישי 16-08-2012
נפגשנו בתחנת הדלק החדשה בצומת כח ולאחר פיצוח המסלול והוראות הבטיחות יצאנו לכיוון קרן נפתלי. משם רונן הוביל אותנו לגבעה מסולעת והיה נחמד מאד .את השקשוקה עשינו בחניון נחל קדש
לצפיה בתמונות מהטיול לחצו כאן

יום חמישי 09-08-2012
נפגשנו בצומת יסוד ולאחר פיצוח קצר החלטנו לכבוש את הנמר ליד שטח אש 100 . ירון שהגיע עם רכש חדש התלהב ממנו ועלה בגיבורות את הנמר בלי בעיה בעידודו של מישל . לסיום אכלנו שקשוקה חריפה ליד תל חצור .

יום חמישי 02-08-2012
נפגשנו בשעה 20:30 בתחנת הדלק במעיין ברוך.נכנסנו ל"נקיק" באיזור בריכת הצבים , ניסינו לאתגר בביצה הגדולה את רובי ועצרנו להפסקה באיזור גבעת האם שנמשכה עד לשקשוקה הטעימה שהכין רונן .

יום חמישי 19-07-2012
נפגשנו בסונול קרית שמונה בצוות מצומצם ובגלל החום הוחלט על טיפוס לראש ההר . נתנו "דוך" עד לדרך הנוף ומשם למצפור יפתח להתקררות . צוות המטבח שכלל את שחר ורונן הכין לנו אחלה שקשוקה . לקינוח סיימנו עם גלידה בסניף החדש של ארומה בצומת כח .

יום חמישי 12-07-2012

הפעם התקבצו חלק מחברי הקבוצה לטיול עם לקוחות חברת קרקל לאיזור רייחניה .
הגענו לעליה והתחלנו לטפס אבל היה מאד קשה בגלל הדרדרת  . את השקשוקה עשינו בתחנת אוטובוס .

טיול עם בית-ספר רננים
ביום רביעי נערך טיול התנדבותי של חברי הקבוצה בשיתוף השיטור הקהילתי בקרית שמונה לילדי בית ספר רננים בקרית שמונה. היה מרגש מאד וכולם נהנו .
לתמונות מהאירוע לחצו כאן

יום חמישי 28-06-2012

נפגשנו ביסוד בשעה 20:30 ולאחר פיצוח קצר יצאנו לכבוש את האנטנה בחצור. עלינו ללא בעיות מיוחדות (כי אנחנו כבר רגילים ) וגלשנו בכדי ל"תקוף" מהכיוון השני . כולם עלו ולפינוק אכלנו אבטיח . השקשוקה פעם הייתה בהזמנה מיוחדת והייתה על בסיס נקניקיות חריפות . היה שידרוג טעים והסיר לוקלק עד הסוף .

יום חמישי 21-06-2012

נפגשנו בצומת יסוד המעלה ולאחר ישיבה "קצרה" נסענו לכיוון איזור התעשיה בחצור לטיפוס אתגרי .גם הפעם החליט האיסוזו להשבר וחולץ למעלה ע"י צלי . הוחלט פה אחד להרים כוסית לזכרו של האיסוזו וחתכנו לשקשוקה בכניסה לנחל דישון . איציק היה אחראי ויצא לו שקשוקה מדהימה שלא נשאר ממנה פירור .

לתמונות מהגלריה לחצו כאן

יום חמישי 07-06-2012
נפגשנו בצומת יסוד ולאחר פיצוח קצר יצאנו לדרך. טיפסנו לכיוון קבר בן-עוזיאל ועלינו עליה נחמדה.משם טיפסנו ביער ביריה עם עוד כמה עליות וחילצנו בעזרת כננות, את השקשוקה עשינו וליקקנו בצומת מחניים.

יום חמישי 24-05-2012
נפגשנו בצומת יסוד המעלה ולאחר המתנה לחברי הקבוצה יצאנו לדרך.התיכנון היה עוקף איילת השחר לכיוון ביריה אבל בפועל קצת התברברנו בגלל גדרות ושערים.טיפסנו במעלה היער עד שירון שבר פעמון באיסוזו.חילצנו לאחור וירדנו לשקשוקה בצומת מחניים.הפעם השקשוקאי היה רונן שהחליף את איציק שהיה חסר .יצא טעים והח'ברה לוקלוקו הכל ..

יום חמישי 17-05-2012

הפעם נפגשו חברי הקבוצה בחנות החדשה של אשר ושחר בצומת המנפטה .החברה נקראת קרקל 4X4 .אז הרמנו כוסית ויצאנו למסלול אתגרי במיוחד . המסלול באורך 150 מטר אך לקח לנו כ-3 שעות להעביר 4 רכבים. על השקשוקה היה אחראי הפעם שחר שהכין שקשוקה מעולה .
לתמונות - לחצו כאן

יום חמישי 19-04-2012
נפגשנו בצומת יסוד המעלה ועלינו ל"מעלה קרטר" ברמה"ג. עלינו ללא בעיות ומשם ירדנו לגן המשחקים בגשר הפקק. שיחקנו עם העליה עד שעייפנו אותה! שמחים ורעבים עשינו הפסקת שקשוקה בשטח ואיציק פינק אותנו בשקשוקה בת .... היה טעים !
לתמונות מהטיול : לחצו כאן

יום חמישי 05-04-2012
נפגשנו בשעה 20:30 בצומת מחניים ותיכננו לכבוש את האנטנה בחצור , חיכינו לחברי הקבוצה שהתעכבו ויצאנו לדרך בשעה 22:00 לערך. כבשנו בלי בעיה את האנטנה אך בניסיון לכבוש את הסלע בביריה שבר ירון את הקורונה באיסוזו , אז סיימנו את הערב ב"פרנג'ליקו" בראש פינה והרמנו כוסית לכבוד החג  .
חג שמח לחברים
לתמונות מהטיול : לחצו כאן

יום חמישי 29-03-2012

גם הפעם נפגשנו חברי הקבוצה בהרכב חסר בצומת יסוד לטיול השבועי . גנדי,ירון ומישל לא הגיעו והלנד קרוזר הפצוע של איציק היה עדיין באישפוז. אל החבורה הצטרפו אשר ושחר ואל רובי הצטרף הבן ובוכרע הגיע עם האיסוזו החדש. משכנו לכיוון הפיתה הסורית בשטח אש 100 .עקב הקור את השקשוקה עשינו בצומת מחניים והיה טעים מאד .

יום חמישי 22-03-2012

נפגשנו בשעה 20:30 בצומת יסוד והצטרפו אלינו שחר ואשר שחזרו מחו"ל וקנו דיפנדר קצר וירקרק.ניסנו לעלות באיזור שדה אליעזר אך תנאי השטח לא עזרו ,היה חלקלק מהעשביה וסלעים "רעים"שהסתתרו בעשב . איציק עלה ללא נעילה אחורית ולכן העדפנו לסמן את העליה ונחזור אליה בקיץ. נסענו לגן המשחקים בכפר גלעדי,שם השתעשענו ובדקנו של מי הדיפנדר טוב יותר . את השקשוקה הוחלט לעשות אצל מישל במרפסת שם הצטרף אלינו ירון שלצערנו לא היה בטיול והשתתף בהלווית חברנו אורן כהן ז"ל . השקשוקה יצאה חריפה וטעימה .
לצפיה בתמונות לחצו כאן

טיול לדרום - מרץ 2012

הכיתה הטיפולית חזרה מטיול בדרום.במסלול :מעלה זרון,נחל סדום ונחל פרצים עליון.לינה בצופר,נחל ומעלה עשוש,מעלה ורדית,מעלה הר כיפה,מעלה רמון ולינה במשאבים. חולות חלוצה והדינוה הגדולה,באר שבע והביתה
לגלריה חלק א - לחצו כאן
לגלריה חלק ב' -לחצו כאן

יום חמישי 01-03-2012

נפגשנו שוב בתחנת דור אלון בצומת מעיין ברוך ונערך טקס הענקת מדבקות ומגנטים לרכבים עם הלוגו החדש. עלינו לכיוון מסעדה ויער אודם ונכנסנו לשטח כשיורד עלינו שלג. נתקענו בשלג וחילצנו לאחור.קיבלנו קריאה לחילוץ צור שתקוע עם חברים ליד מושב אודם אבל לבסוף חילצו את עצמם .ירדנו לשוק לשקשוקה והיה טעים בטירוף .
לתמונות ולגלריה לחצו כאן

יום חמישי 23-02-2012
נפגשנו בתחנת דלק אלון במעיין ברוך במטרה לעלות לאיזור יער אודם לשלג . הפעם ההובלה הייתה ע"י רובי שהעלה אותנו לברכת רם לשחק בשלג. אז שיחקנו עד שקפאו לנו ה... ולחימום איציק הכין שקשוקה טעימה בשוק .

יום חמישי 16-02-2012
נפגשנו בגליל עליון בשעה הקבועה, פיצחנו את מסלול הטיול ויצאנו לדרך והפעם מצומצמים בלי :בוגנים,צלי ורובי אך עם תגבורת של ניסו עם הניסן . עשינו את שמורת נחום והמשכנו לאיזור גבעת האם . היה נחמד ,חלקלק ולסיום שקשוקה במרפסת של מישל .

יום שישי 10-02-2012

השבוע עשינו טיול ביום שישי, נפגשנו ביסוד המעלה והוחלט על מסלול. בדרך לחולתה רונן החליט לאתגר את עצמו וירד לתעלה.לאחר מאבק קצר שקע ולעזרתו נחלץ צלי . לאחר החילוץ התברר שהבולם האחורי נשבר ולכן הטיול הסתיים. נפגש שוב ביום חמישי .
לתמונות לחצו כאן

השבוע עשינו טיול ביום שישי, נפגשנו ביסוד המעלה והוחלט על מסלול. בדרך לחולתה רונן החליט לאתגר את עצמו וירד לתעלה.לאחר מאבק קצר שקע ולעזרתי נחלץ צלי . לאחר החילוץ התברר שבולם אחורי נשבר ולכן הטיול הסתיים. נפגש שוב ביום חמישי .

יום חמישי 26-01-2012
לאחר "חופשה" קצרה חזרתי לטייל עם הח'ברה ביום חמישי .נפגשנו בשעה 20:30 בתחנת הדלק יסוד המעלה ויצאנו לכבוש את מערת עלמה .חצינו די בקלילות את אגם הבוץ ומשם המשכנו למרות תלונות הח'ברה אל נחל דישון ובגשר הכין לנו איציק שקשוקה מדהימה והח'ברה לוקלוקו  את כל הסיר  .
לגלריית התמונות -  לחצו כאן

יום חמישי 22-12-2011
יום חמישי האחרון התגייסה הכיתה הטיפולית לשירות המשטרה בסריקה אחר נעדר בנחל דישון . נפגשנו ביסוד המעלה  ועלינו  בעליית הצינור ומשם ישר לנחל דישון העליון .בסריקת פנסים חיפשנו אך לצערנו לא נמצא הנעדר . המשכנו לכיוון עלמה-ריחנייה והגענו למעלה צלי .המעלה הפך לפשוט מאד וצלי כבש מעלה חדש ממש לידו . ירדנו לעמק בנסיעה קופצנית בנחל דישון ועשינו שקשוקה בגשר  .יאאסו
לתמוונות מהטיול לחצו כאן

יום חמישי 15-12-2011
נפגשנו בצומת הגומא בשעה 20:30 ולאחר המפגש והוראות הבטיחות יצאנו לדרך במטרה לכבוש את דרך החשמל ברכס רמים. קצת התברברנו בניסיון להכנס לשטח בגלל ריבוי השערים אך לבסוף הצלחנו . הגענו הכי צפונה שיכולים וחזרנו לשקשוקה יוונית בשוק העירוני.
לתמונות בגלריה לחצו כאן

יום חמישי 08-12-2011

חברי הקבוצה התכנסו בשעה 20:30 בתחנת הדלק ביסוד להוראות בטיחות ותידרוך .הצטרף אלינו אשר צור שקפץ לביקור מחו"ל . יצאנו לשטח אש 100 עד לאיזור קבר עוזיאל בביריה . את השקשוקה הכין לנו איציק מתחת לגשר לנחל דישון  .
הפעם הצלם שכח מצלמה ולכן מצורפות רק כמה תמונות מהנייד

יום חמישי 01-12-2011

יום חמישי הוחלט על שינוי קטן במסלול וניסיון לפתיחת עוקף לעוקף מלכיה . נפגשנו בתחנת הדלק בצומת כח ויצאנו לשטח .לאחר טיפוס בעוקף מלכיה נפגשנו עם שומר הבקר שסיפר לנו מה מאכילים אותו ולאחר שנרגע המשכנו לגן המשחקים ברמות נפתלי ואיציק הכין לנו שקשוקה מדהימה ולמרות הקור העז ..לא נשאר פירור

יום שישי -18-11-2011
.נפגשנו בשעה 13:00 רובי ,איציק,מישל, רונן וירון עם ג'יפים נקיים ומצוחצחים .יצאנו לאיזור שדות העמק במטרה לשקוע ולחלץ אך לצערנו וכמה שזה נשמע לא אמיתי ..לא היה בוץ !! היו קצת החלקות וניסיון כושל למעבר מים אך חוץ מרכבים מלוכלכים ..בוץ לא היה !

יום חמישי 27-10-2011

טיול לאיזור מצוק רמים ומרגליות ושקשוקה בשוק העירוני
צילום : מיכה

יום חמישי 10-11-2011
נפגשנו בתחנת הדלק ביסוד ולקחנו את בוגנים לאנטנה בחצור , מישל חטף פנצ'ר ולאחר החלפה בכוחות משותפים השתעשנו לנו בכמה עליות ביער ביריה . את השקשוקה המשודרגת שהכין לנו מסטר שף איציק גבאי אכלנו בצומת מחניים .
לכמה תמונות מהטיול לחצו כאן

יום חמישי 03-11-2011

לכבוד תחילתם של הגשמים הוחלט על טיול בוץ .נפגשנו בצומת יסוד ולאחר תידרוך והוראות הבטיחות יצאנו לשטח .נסענו דרך מטעי איילת השחר וחולתה עד לירדן,חצינו תעלות מים השתעשענו מהבוץ. משם המשכנו למגרש המשחקים בגשר הפקק וסיימנו בשקשוקה משודרגת בצומת מחניים . היה נחמד ,משעשע ןטיפלה מאתגר.

יום חמישי 20/10/2011

לאחר חג ארוך ומשמין הוחלט על חילוץ עצמות קצר בסלעי חצור. נפגשנו בגליל עליון ומשם היישר לעליה שהייתה אמורה להיות רק החימום . רובי עלה בקלילות ,אחריו איציק גבאי ולסיום מישל הגיבור . איגור שהחליט להצטרף ניסה עם הפורנר עד שנשכב על הצד .חילצנו לאחור וירון בוגנים עם האיסוזו שבר פעמון .רובי ,איציק ומישל המשיכו בעליה עד לכביש ושם חזרו לחילוץ החברה. וככה הסתיים לו עוד טיול ....נפגש בטיול הבא

יום חמישי 06-10-2011
נפגשנו לתידלוק ראשוני ביסוד. איציק ומיכה בלנדקרוזר .רובי בקוביה ,ליאור ומאיר בסי-ג'יי ,אביחי ואבי בפאג'רו,מישל ובוגנים בפאג'רו ורונן אייל וניסו בלנד קרוזר .עלינו לכיוון עמוקה ושם מאיר פרש לאחר תקלה טכנית וליאור עבר לרובי .חיפשנו ועלינו את העליה מאחורי בת-יער והשתעשענו ביער .סיימנו בשקשוקה במחניים והיה אחלה . מתחיל להיות קר בערבים .
.שיהיה צום קל וגמר חתימה טובה לכולם

יום שישי - חג ראש השנה 2011 - צהרים

חג שמח לכווולם .. נפגשנו בשעה 11:30 בתחנת הדלק ביסוד המעלה . איציק הגיע עם האורחים ,האחים הרוש בפאג'רו , גנדי ושמוליק בפאג'רו ,רונן אייל ויעקב בלנד קרוזר ,ליפשיץ עם הבן בטויוטה 80,ואיגור בפורנר וצלי עם הטיוטה 80 לאחר שידרוג כללי. יצאנו לאיזור שטח אש 100 וניצלנו את חופשת החג ובדקנו כמה עליות מעניינות . עלינו את "עליית הנמר" וכבשנו את המטווחים  . היה מהנה ומאתר . שנה טובה וניפגש בשמחות
גלריית התמונות לחצו כאן

טיול פעם ראשונה לאנטנה

יום חמישי ה 25/8/2011

. טיילנו עם גברית +רונן בפרדו היחידה השבוע .אביחי+אבי בפגרו החדשה והגיבורה .מאיר +בוקרא+איציק היפה במגנום הלבנה.מישל+ ירון בפגרו המנופחת. גינדי + השכן ממול בפגרו הירקרקה נפגשנו בצומת יסוד למפגש הצטרפו ליאור ורובי רובי הגיע עם הרכב החדש של מיכלי רק טלפון קטן מאראלה והוא מוסר לה את הכלי רינג' ספורט שחורה של צ'חצ'חים גיבורים עם מלא אבל מלא כפתורים שאף אחד לא יודע מה הם עושים . היעד היה יער ביריה לשם התחלה נבחר מסלול קל בכדי שאביחי יוכל להתאמן אבל מהר מאוד התגלה שלאביחי התקלקל החיישן של הפחד ולכן המסלול השתנה ולכיוון האנטנה שם המגנום של מאיר החליט שלא בא לו על האנטנה והחליט לאבד את ההנעה הכפולה רק עד שהורידו אותו חזרה לשביל שם הכל חזר לשלמות הזמן הייה מדוייק לשקשוקה ירדו לגשר של מחניים שם עשינו שקשוקה לבד בלי השף יצא .סבבה לא אכלו לוקלוקו בלט בחסרונו איציק הגדול אז עד הטיול הבא ביייבייי

לגלריה

טיול חמישי 11/8/2011

בחרנו במצוק רמים ולקינוח גן משחקים .לטיול הגיעו :
איציק הגדול +גיסים וגם בנים אחד מהם מונה לצלם ,שני למחליף שר המשקאות.
רובי וצלי בדיפנדר ,גינדי, מישל+איציק היפה,
רונן+אביחי+אבי בלנד קרוזר הצולעת.
היה נחמד אבל היה מורגש חסרונו של גברית  גברית שעכשיו אוכל חצפוריה.

התמונות עכשיו בגלרית התמונות

טיול ג'יפים לירדן
השבוע לא היה טיול עקב נסיעתם של רונן ואיציק לטיול ג'יפים בירדן. נכנסו ביום חמישי בבוקר במסוף עקבה ויצאו בשבת אחה"צ במסוף הצפוני ליד בית  שאן . אז הנה כמה תמונות בינתיים , הסברים ותיאורים נוספים ...בהמשך . שבוע טוב ולגלריה

יום חמישי 21-07-2011
לאחר טיול הכוסיות הוחלט לקחת את הח'ברה לשיפשוף מקרוב של האנטנה . גנדי ואיציק עלו בגיבורות אחרי ההובלה של מישל והנווט שלו . נילחמנו קצת בסלע הגדול אבל הפעם לא הצלחנו לעלות כמו שצריך למרות שמישל ואיציק ניסו .את הפסקת השקשוקה עשינו במחניים והפעם יצא לאיציק..חריף
לתמונות בפייסבוק לחצו כאן

יום חמישי 14-07-2011

לרגל הקניה והשדרוג במלאי הג'יפים בחבורה ערכנו טיול כוסיות . גנדי עם הפאגרו החדש ואיציק עם הטויוטה החדשה . תתחדשו חברים ! נפגשנו בצומת כח ועלינו את המערה ואח"כ את הצינור . השתעשענו בגן המשחקים ברמות נפלי וסיימנו בשקשוקה בחניון האלה .

יום חמישי 31-06-2011
נפגשנו בצומת מחניים בשעה 20:30 בתגבורת צלי וליפשיץ וג'ינגי' עם הסינכרו. עלינו את האנטנה בחצור ,המשכנו לעוד כמה עליות משעשעות , עלינו בהצלחה וקינחנו בשקשוקה טעימה שהכין איציק .

יום חמישי 09-06-2011

נפגשנו בצומת יסוד בשעה 20:30 והצטרפו אלינו חלקי הקבצה ב'  - ליאור וצלי . צלי הוביל לכיבוש הסלע ביער ביריה . עלינו בגיבורות למרות שאיציק פינצר ת'גלגל .עלינו עוד כמה עליות וקינחנו בשקשוקה בת &^% שהכין לנו איציק בצומת מחניים .

יום חמישי 02-06-2011
נפגשנו מוקדם יחסית ב:18:30 בת.הדלק בצומת כח ,כבשנו כמה פעמים את גבעת מבואות החרמון והגענו על לפתחם של המערות .המשכנו לצינור ועלינו לשעשועים במדרגות רמות נפתלי . סיימנו עם השקשוקה המוצלחת של איציק בחניון נחל קדש וחזרנו "מוקדם" יחסית הביתה .

יום חמישי 19-05-2011

השבוע הצטרפו אלינו צלי,רובי וליפשיץ עם חבר .הוחלט על יציאה מוקדמת ונפגשנו עם בוקרא בגשר צפת לכיבוש העליה הבעייתית .רובי הוביל וצלי אחריו אבל בוקרא החליט להתהפך לנו עם הטומקאר .חילצנו אותו ואת חבריקו לביה"ח לגיבוס היד שנשברה .אחרי ה"בילוי" בביה"ח המשכנו ביער ביריה ושקשוקה במחניים . איציק הכין שוב ...שקשוקה בת *%*&
לגלריית התמונות

חזרנו מטיול לדרום
לאחר סופ"ש מהנה ומאתגר חזרנו מטיול לאיזור הדרום. האיציקים בפאג'רו ,רונן ואייל בפראדו ומישל ודרור בפאג'רו . טילנו באיזור ים המלח-ערד-מעלה יאיר-מעלה זרון- המסוע -דימונה -סכיני דימונה ועוד .....ישנו בבית הארחה בערד והיה נוח,נקי וטעים ! תודה לאמא ואבא ובקרוב התמונות וסיפור המסלול .

יום חמישי 07-04-2011

יצאנו בשעה 19:00 והפעם הצטרפו אלינו ליאור,רובי וצור. נפגשנו בגליל עליון ונסענו לשטח אש 100 שם השתעשענו בכיבוש יעד מבוצר והמשכנו לכיוון נחל חצור .החלטנו לסיים מוקדם ואכלנו את השקשוקה בגשר בכניסה לנחל דישון
לגלריה

יום חמישי 31-03-2011
הפעם לכבוד שעון הקיץ הוחלט על יציאה מוקדמת , נפגשנו ב:17:30 בגליל עליון האיציקים ,מישל ורונן . הוחלט לנסות ל"היפתר" ממישל ולקחנו אותו לאנטנה . הצליח לעלות כמו ענק !! משם המשכנו לנחל מחניים ובשדה אליעזר איציק הכין שקשוקה בת ....

ברוכים הבאים

איסוזו מגשי
חלום ליום חופש בלי לעשות כלום רק לחכות למוסכניק שיסיים

- מתאריך :02/11/2012
אני נהינתי (במבטא רוסי בבקשה )

- מתאריך :29/01/2012
כן , למזלו של גנדי
שלא היה צריך לחמם את בלון הגז הקפוא אצלו בבית השחי (-:

- מתאריך :29/01/2012
תודה לך יא רונן
שמח לחזור , שמח לצלם ותמיד שמח לטייל איתך ! אין ....אתה חבר אחד ל....

- מתאריך :28/01/2012
יפה לנו
הצליח לנו יפה עם הבנזיניה

- מתאריך :28/01/2012
לגברית
למרות שאתה לא בתמונה וכרגיל מצלם אין יותר שמח מימני ששוב אתה פה טיול בלעדיך זה חצי טיול (בלי להעליב את השאר )שתהייה לנו בריא ושלם כמו תמיד

הנהג
    - מתאריך :22/11/2011

אני לא אשם ...אמרו לי לנסוע !

- מתאריך :11/12/2011

הריח ...אך הריח ..מעדן !!!

אין יותר מוכן מזה לאכול ....